- En inblick i min vardag!!

Direktlänk till inlägg 14 november 2010

Farsdag med Ikeatripp!

Av Jennie - 14 november 2010 21:42

Idag for vi ner på Ikea för att handla grejer till Lowas rum. Kommer bli så bra när det är klart!!!:) Innan jul ska det vara helt klart, dock kommer hon inte få börja sova där än, då hon vaknar vid 3-4 och vill ha käk... Medans jag och Larsa åkte på Ikea så fick Lowa vara hos farmor och farfar! Skönt med lite egentid för oss också. Det går lite fortare om inte annat:) Åkte vid 11 och kom hem 16. Blev även en sväng till Biltema och City Gross eller va de nu hette:) Träffade även Malin och lilla Vincent, fast han sov:) sist vi träffades va även då på Ikea;) men nu ska vi försöka planera in en träff utanför Ikea ;D haha:)

 

När vi kom till Marma och skulle hämta Lowa möttes vi av en ledsen tjej  som inte alls ville vara hos gammelmormor och gammelmorfar:) Men när hon såg oss blev hon så glad så glad:) Hon hade vart go och glad hela dagen förutom då dom kom till g-mormor och g-morfar då blev det livat=) Gofia:)

 

Sen blev de plattan i mattan för att komma hem till kl 17 då vi skulle in till syster och käka "farsdagsmiddag" Syster stog för maten och jag för efterrätten!:) Gött vare!:)

Idag var alltså Larsas första farsdag:) vi firade både Lowas pappa och min/våran pappa på samma gång!

Lowa gav sin pappa en klädshopping tripp, för att förnya garderoben som verkligen behövs! :)

 

I morgon börjar en ny vecka med fullspäckat schema! Det gillas!:) BVC besök, fotografen, bankbesök, middagar, lunchträffar osv:)

 

Ne nu ska ja kika klart på Beck sen äre sänga som gäller!!

Btw... fick låna småstadsliv filmerna av Sussi på BBÅ, så vi har kikat på dom nu i helgen. Har vart så emot och inte alls velat se filmerna, varför vet jag inte men men.. vi kikade på dom å jäklar säger jag bara:D Va ju hur roligt som helst... ibland va de liite väl överdrivet och löjligt.. men jäklar va vi skratta :D

 

 

 


 
 
mandy

mandy

15 november 2010 15:34

har kollat på rusta men inte hittat någon svart iår :( har du sett en svart? :)

http://www.mandyys.devote.se

Jennie

15 november 2010 21:33

vet att dom hade det förra året. Vi va där för några veckor sen när dom höll på att sätta upp julgrejerna. så vet att dom har rosa iaf ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 23 augusti 2013 09:47

Daimrutor200 g smör200 g mörk blockchoklad,4 ägg2 1/2 dl strösocker2 dl vetemjöl1 tsk bakpulver1 tsk vaniljsocker1 dl DaimkulorSätt ugnen på 200 grader.Smält smöret och dra kastrullen åt sidan. Bryt ner chokladen och låt den smälta.Vispa ägg och sock...

Av Jennie - 20 april 2013 12:04

Måste bara få skriva av mig!!!!   Det är inte bara en utan flera gånger jag har funderat och undrat över hur vissa människor tänker… Nu när jag äntligen kommit igång med träning, kost osv. så är det inte precis det roligaste att folk  skäm...

Av Jennie - 15 mars 2013 13:42

Idag när vi var påväg hem från affären säger Lowa att hon är hungrig varpå jag säger att vi ska åka hem och göra lunch. -Jag vill ha hamburgare säger Lowa -Nej vi ska äta hemma säger både jag och Larsa - Men mamma du är inte tjock du kan äta h...

Av Jennie - 9 mars 2013 08:00


Mår oförskämt bra just nu!Små förändringar som gör gott!Motivationen är på topp m.m. Skulle dock vara kul att inte behöva höra att man är löjlig osv för att man försöker.Det är just därför det känns så förbannat bra att jag lyckats.Inne på fjärd...

Av Jennie - 31 december 2012 14:28

Tänkte försöka göra en liten sammanfattning av vad som hänt under året! Året började på jourmottagningen - UVI Åkte monitorrally med Annso! :) Besök på Söderhamnsfjärden - Lunginflammation + öroninflammation. sjukskriven två veckor Jon jons...

Ovido - Quiz & Flashcards