- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg under juni 2010

Av Jennie - 22 juni 2010 16:59

Nu är Lowa äntligen döpt! Dopet gick jättebra, hon var lugn och snäll hela dopet igenom! Lowa fick två faddrar, Lina och Lena!=) Efteråt gick vi upp till församlingshemmet och fikade allihop utom prästen som hade brådis att komma hem och se bröllopet=)     

Av Jennie - 16 juni 2010 23:59

Min lilla knäppis:) lyckas alltid med nån min när man knäpper kort:)

 
Av Jennie - 14 juni 2010 23:53

Idag fick lillstumpan två sprutor och nu ikväll så har hon vart lite varm o väldigt trött så far o dotter somnade till på soffan:) Lowa har klivit över 5 kilos strecket och väger nu 5230 o är 59 cm lång:)

 
Av Jennie - 13 juni 2010 11:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jennie - 10 juni 2010 20:29

   ....Sen vi stod på trappan och hade tagit studenten! Fy tusan vad jag saknar den tiden! Hela veckan va hur kul som helst! Saknar gymnasietiden!

 

  


  


OP3-2006

Av Jennie - 10 juni 2010 20:20

Idag är det tre månader sen vår underbara dotter kom till världen! Helt ofattbart hur fort tiden går! Älskar henne mer och mer för var dag som går! Mitt lilla gotroll!:)

 

  

Knäppisen:)

 

  

Sitter på mormor och kikar tv:)

Av Jennie - 9 juni 2010 18:22

Lill ålen våran:)

 
Av Jennie - 9 juni 2010 13:42

Pjuh! Varmt som saten är det att måla just nu! Snart är hela framsidan också klar! Sen har vi baksidan med SKUGGA kvar!=) Ska försöka hinna med att måla dom brädor jag grundade häromdagen med gråfärg också:) Då kan Larsa börja sätta upp dom nya knutbrädorna:) Vindskivorna har jag bestämt att han ska ha hjälp med. Jag tycker det är på tok för högt upp, speciellt när man inte kan hålla i sig:) Ne nu ska lunchen (sent ja vet) i magen och sen åker målarkläderna på igen för då är både jag och Lowa mätta i magarna:)

 

TjingTjing!

 

Ovido - Quiz & Flashcards