- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg under december 2012

Av Jennie - 31 december 2012 14:28

Tänkte försöka göra en liten sammanfattning av vad som hänt under året!


  • Året började på jourmottagningen - UVI
  • Åkte monitorrally med Annso! :)
  • Besök på Söderhamnsfjärden - Lunginflammation + öroninflammation. sjukskriven två veckor
  • Jon jons träff!
  • Rally i Sundsvall med Annso! Vi fick skötta snö! :p
  • Rally i Sveg med Annso! :)
  • Lowa  fyllde 2 år! Vilket resulterade i att hela släkten åkte på magsjuka :/
  • I Maj drog folkracesäsongen igång för min del! Mora var första tävllingen jag åkte och där bland damer/veteraner slutade jag 2a i A-final!:) GRYMT NÖJD!
  • 8 Maj var vi till Hudik med Lowa och kollade hjärtat.
  • Folkrace Ljusdal -  gick skit! precis utanför c-final
  • Folkrace Årsunda - gick skapligt. 5a i a-final
  • Sommarfest på dagis med Lowa <3
  • Folkrace Bollnäs-4a-c-final
  • Hade min första riktiga lång semester! Skönt och välbehövligt!
  • Folkrace Söderhamn. Där blev det en 4e plats i a-finalen! =)
  • Blev tvärdålig, har nog aldrig varit så dålig. Efter ett besök hos läkaren - njurbäckeninflammation. penicillin igen :/ Detta gjorde att vi avstod 3-dagars i Hede.
  • Allergisk reaktion av penicillinet som gjorde att jag såg ut som en prickikorv! Kliade som tusan!
  • Jag fyllde 25!
  • Folkrace Skutskär. Kunde inte gått sämre...
  • Folkrace storvik. 5a c-final
  • Folkrace Bollnäs - funktionär!
  • Älgjakt!
  • Larsa & Jag - Tillsammans i 4 år!
  • Larsa & Jag - Förlovad i 2 år!
  • BBÅ gick i konkurs
  • Larsa börja jobba på cargotec
  • Mamma fick en stroke

Vilket år! Många roliga stunder och däremellan en massa jäkla sjukdomar. Radade inte upp alla då det skulle ta upp mesta delen av detta inlägg:) Har konstaterat att jag ätit penicillin av olika anledningar i 9 av 12 månader! :/

Hoppas 2013 kommer bjuda på ett mindre sjukdomsdrabbat år! Att nära & kära får vara friska!

Har några mål inför det kommande året! INGA löften, bara mål! :)


Hoppas på ett bättre folkraceår, med bättre väder! =) Dom flesta tävlingarna spöregnade det!


GOTT NYTT 2013! =)

Ovido - Quiz & Flashcards