- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg under juli 2010

Av Jennie - 29 juli 2010 21:38

Idag har familjen vart till Valbo och kikat runt. Blev självklart lite handlat på Ikea! Nya lampskärmar till vardagsrummet och ett sittskydd till Lowas tripptrapp:) Var även in på Media Markt och kikade på ny dator samt en till tv men blev inget handlat idag. Personalen visste ju lika mycke som en annan  om datorer dvs knappt någonting:P Åker på elgiganten istället!:)

 

Blir så less när folk säger en sak och gör en annan. Ett litet fjuttit sms kan man väl ändå skicka! *arg*

Av Jennie - 22 juli 2010 16:07

Idag var jag och letade efter lite grejer i förrådet och då hittade jag en "mina vänner bok" som jag satt mig och kikade igenom. Tror det är skrivet när jag gick i 7an. Det man skrev då och hur det är idag, vilken skillnad:P Tänkte dela med mig av vad jag skrev då och göra en ny på hur det är idag:)


Då:

Namn: Jennie Olsson

Adress: Sterte 8459

Telefon: 37115 + 0730450737

Födelsedag: 21 augusti

År: 1987

Födelseort: Söderhamn

Hårfärg: Brun

Ögonfärg: Blå/grön

Syskon: Mia

Skolor jag gått i: Glamsta + Vågbro

Roligaste ämne: SO + Idrott

Tråkigaste ämnet: Kemi + Spanska

Mina intressen: Idrott + Killar

Förening jag är med i: SORF

Bästa bok: Tjejer

Bästa pop-grupp: Westlife

Bästa låt: Queen of my heart

Favoritprogram: Vänner o fiender, tre kronor, Nanny, skilda världar m.fl

Bästa film: Jalla Jalla

Avskyr mest: Skolan och att ha tråkigt och sitta still

Gillar bäst: Fiske, Jakt , Rally, Skoter o Erik Larsson =D

Högsta önskan: Att få köra rally och vinna en stor pokal. Att bli ihop med killen jag gillar =)

Vad jag helst vill bli: Allt utom sjuksköterska, doktor, ambulansförare och undersköterska. Bara det inte är något med blod!

 

NU:

Namn: Jennie Olsson

Adress: Sterte 770 (adress ändrad)

Telefon: 076- ** *6 *6*

Födelsedag: 21 augusti

År: 1987

Födelseort: Söderhamn

Hårfärg: Blond

Ögonfärg: Blå/grön

Syskon: Mia

Skolor jag gått i: Glamsta + Vågbro + Staffan

Roligaste ämne: Idrott (i gymnasiet)

Tråkigaste ämnet: Människan socialt och kulturellt

Mina intressen: Min dotter, motorsport o huset!

Förening jag är med i: Bollnäs MK

Bästa bok: Läser inte böcker...

Bästa musik-grupp:  Manowar

Bästa låt: Finns för många...

Favoritprogram: 2½ men, scrubs

Bästa film: Finns många bra!

Avskyr mest: Falskhet och skitsnack!

Gillar bäst: Min dotter<3

Högsta önskan: Att alla nära och kära ska få må bra!

Vad jag helst vill bli: mindre? :)

 

Det var en hel den saker som hänt under dessa år. Har flyttat några gånger under dessa år men är nu tillbaka på samma adress igen:) Intressen är nästintill lika som förut bara att en liten Lowa kommit till:)När jag läste högsta önskan fick jag mig ett gott skratt, tror nog inte jag kommer köra rally själv precis men man kan ju alltid hoppas på att på en som kartis om det blir av och föraren kan hålla sig på vägen? :P 

Sen vad jag helst ville bli var ju också ganska komiskt om man tänker på vad jag jobbar med idag?:)


Undra hur det kommer se ut om 10 år ?:) Tål att tänkas på:)

Av Jennie - 21 juli 2010 12:53

Ibland känns det som att jag bara skulle kunna radera saker-personer-händelser ur mitt liv för att kunna må så mycke bättre. Förknippar personer som gjort mig ont eller fått mig att må dåligt med olika saker som hör ihop med dom. Får värsta klumpen i magen och mår piss! Dagarna som vart nu har verkligen vart upp o ner! Fallit mellan kanonbra till rakt ner i skiten :/ Måndagen var värst....=(

 

2007 är ett är som man helst kan radera ut helt + våren 2008. Utan världens bästa Åsa hade man nog aldrig blivit människa igen!

 

Man orkar inte med hur mycket som helst...

 

Var bara tvungen att skriva av mig lite då vissa människor tror att dom kan behandla en hur som helst och att det sen ska vara en dans på rosor igen! Så lätt är det inte!

 

Ångrar verkligen inte Lowa som måånga verkar tro. Hon är det bästa jag har och som jag älskar mest av allt!!  

 

 

Av Jennie - 15 juli 2010 22:11

...aldrig som man hoppats på...=(

Av Jennie - 14 juli 2010 13:21

Det känns så jäkla rätt! Har väntat och längtat...

Det kan bli tufft men det är verkligen det här jag vill!! Kommer att offra en hel del men det kommer vara värt det i slutänden!

Av Jennie - 13 juli 2010 21:00

Tänk om vissa kunde vara ärlig och säga som det är istället för att dra en dum bortförklaring...

 

Sanningen svider men den är fan så mycke bättre....

 

Är på så urdåligt humör idag:/

Av Jennie - 11 juli 2010 20:30

Du får mig att må sådär jäkla bra...

Du får mig att skratta...

Du gör så att det pirrar i magen varje gång jag ser dig...

Du gör mig så jäkla glad...

Du får mig att känna mig speciell...

 

  

Av Jennie - 9 juli 2010 21:55

     

Lowa har svårt att vara still:)

 

Lowa spanar in mormors finger. Stoppar allt hon kommer åt i munnen:)

 

Fröken Bus med pappa på midsommarafton hos farmor och farfar!

 

♥ Älskling ♥

 

 Glader :)

 

Puman   

♥Far och dotter  

 ♥Sötnöt!♥

Ovido - Quiz & Flashcards