- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennie - 15 mars 2013 13:42

Idag när vi var påväg hem från affären säger Lowa att hon är hungrig varpå jag säger att vi ska åka hem och göra lunch.

-Jag vill ha hamburgare säger Lowa

-Nej vi ska äta hemma säger både jag och Larsa

- Men mamma du är inte tjock du kan äta hamburgare säger Lowa.

Haha :D Snacka om att försöka flirta in sig ;)

Av Jennie - 9 mars 2013 08:00

Mår oförskämt bra just nu!
Små förändringar som gör gott!
Motivationen är på topp m.m


Skulle dock vara kul att inte behöva höra att man är löjlig osv för att man försöker.
Det är just därför det känns så förbannat bra att jag lyckats.
Inne på fjärde veckan nu och går det såhär bra som det gör finns det ingen anledning att sluta:-)
Nog om detta:-)


Våran lilla tjej blir stora tjejen på söndag! ??TRE år?! Vart har åren tagit vägen? Det blir kalas för hela slanten med släkt och vänner.  

Ovido - Quiz & Flashcards