- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg under april 2013

Av Jennie - 20 april 2013 12:04

Måste bara få skriva av mig!!!!


Det är inte bara en utan flera gånger jag har funderat och undrat över hur vissa människor tänker… Nu när jag äntligen kommit igång med träning, kost osv. så är det inte precis det roligaste att folk  skämtar om min viktminskning, uppmanar mig att äta skräpmat eller sötsaker, kritiserar mina planer, förlöjligar mig när jag ska ut och gå eller springa, kommer med negativa kommentarer om det jag äter eller allmänna påståenden som får mig att tappa suget!


Vad är det för sätt att skratta åt en som verkligen försöker?  Jag försöker iaf till skillnad från folk som sitter å klagar på att dom är fet men som ändå trycker en extra bulle eller vad det nu är…


Men ändå så påverkas jag inte negativt av hur folk håller på utan jag blir mer peppad till att verkligen komma till mitt ”mål”! Det är undrar är vad det beror på? Är det avundsjuka eller vad är det som gör att folk inte kan peppa istället för att trycka ner? L


Är så himla glad över att Larsa stöttar mig och står ut med mig och mina tokerier J Han vet hur dåligt jag mått över mig själv innan jag började ”mitt nya liv”!


Jag är ju fortfarande samma Jennie….:)

Ovido - Quiz & Flashcards