- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Jennie - 8 juni 2010 22:25

Idag skulle mammor och bebisar träffas i grupprummet på BVC. 13.00 hade vi bestämt oss för att träffas. När vi väl kom dit var dörrarna stängda och en lapp satt på dörren att BVC stängde 12 idag. Vi tyckte det va lite konstigt eftersom då vi bokade rummet så sa dom inget.. men men vi fann oss till rätta i en annan del av sjukhuset istället och snackade lite skit!:) Trevligt vare! När vi gått åt skilda håll så hämtade jag upp mamma och vi for och hämtade tapeterna till Lowas rum som hade kommit:) Sen bar det av hemåt, jag och Lowa blev mätt i magen. Stoppade Lowa i vagnen och gick ut. Rensade lite ogräs och klippte lite gräs runt rabatterna, världens tråkigaste göra men ack så fint det blir när skiten är borta!!

  


Världens bästa Lowa!

 

Ne nu ska jag krypa ner i sängen med mina två älsklingar!!!!!!  

Av Jennie - 8 juni 2010 22:17

I helgen var det den årliga kubbturneringen hos svärisarna i Marma. Lagen lottades och jag hamnade med Larsa, Ella och Gertis. Dom två första omgångarna gick kanoners och vi vann 2 av 2 sen gick det käpprätt åt helvete rent ut sagt:)

Bjuder på lite bilder...

Massa folk

 

   Svärmor svingar sin pinne:)

Mitt lag!

 

Larsa håller ställningarna på plan!=)

 

Maxen:)

   

Kanonväder!:)

   

Nytankad Lowa!:)

Ovido - Quiz & Flashcards