- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Jennie - 7 november 2010 21:48

Veckorna bara rusar fram... Känns nästan som att veckorna består av måndag och sen pang boom så är det fredag igen...Nåväl...

I fredags pallrade jag mig upp på jouren för att dom skulle få kika på mitt knä. Undra om läkaren försökte sig på ett världsrekord i snabbast undersökning. För jäklar va de gick undan. Han sprang nästintill in i rummet. hälsade snabbt-kände och klämmde på knät-sprang sedan ut ur rummet. var borta en minut kom tillbaka med ett papper med lite övningar jag skulle göra + att han berättade att jag hade tabletter att hämta på apoteket eftersom jag hade en inflammation i knät. Sen var besöket över... skrattretande snabbt:D

 

Efter det så for jag hem och käkade lunch med Lowa sen for vi in till stan igen och stilfoto för att fotografera Lowa. Hon var så duktig! Skrattade och var glad nästan hela tiden.:) Efter det for vi ut på E-center och jysk för att kolla på garderob till Lowas rum men det blir Ikea garderob ändå. Finare och bättre garderober på ikea till bättre priser samt att man kan bygga den hur man själv vill ha den. Åkte sedan hem och Larsa la klart golvet medans jag lagade mat. Efter maten målade jag andra gången runt dörren och fönstret. Nu är det lister som ska målas och sen ska dom på plats sen är det möbler som ska in!:)

 

I lördags ringde min klocka 5.25 för då skulle jag upp och göra mig klar för att jobba!:) 7-14 på Hemtjänst Norr. Trivs jättebra där! Jobbade mina timmar och sen påvägen hem ringde pappa och ville ha hjälp med sin nya tv box så åkte dit och hjälpte honom. Larsa och Lowa kom också. Senare kom även syster med familj. Blev bjuden på kanongo hemmagjord pizza! Sen vidare hem för att lägga Lowa och kika på film, Robin Hood. Var jättebra tills jag va så trött så jag inte orkade hålla ögonen öppna så då gav jag upp så får ta och se slutet någon annan dag:)

 

Även idag har jag jobbat! Fast bara 7-11. Blir lite extra pengar att sätta in på sparkontot!:) Väl hemma så stod Larsa med krattan i högsta hugg så var bara att sätta igång! Men nu är alla lövhelveten väck! Käkade lunch och sen lekte jag och myste lite med Lowa medans Larsa va ute med pappa i garaget och fixade med nån motor.... Lowa blev trött och vi la oss i sängen för att få henne att sova...slutade med att vi båda somnade! Så otroligt skönt att sova en stund... tills syster ringde och väckte mig:) Åkte sen och hälsade på mormor och morfar en sväng sen vidare hem och gjorde mat!

Sen har vi bara kikat på tv. Skönt att ta det lite lugnt!

Nu känner jag att ögonen håller på att gå i kors så är bäst att greppa tandborsten och klia gaddarna för att sedan slänga sig i sängen! Som jag längtat!! Är så trött!!

 

Nu blev de långt igen.. Hoppas ni orkar läsa!:)

 

Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards