- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Jennie - 4 november 2010 21:47

Vilken dag det har varit! Dagen började kl 5.30 då Lowa vaknade och va hungrig! Hon käkade sen somnade vi om och kl 8 i vanlig ordning var det en liten parvel som klättrade på mig, drog mig i håret, nypte mig och pratade för fullt:) Gick upp och klädde oss för att sen bege oss ut till brevlådan för att hämta kurren. Sen käkade vi frukost. När den landat i magen lekte Lowa med sina leksaker och jag brände ut alla bilder som fanns på datorn på skivor. Har tänkt gjort det länge nu men har inte blivit av men idag så :) Känns så skönt att ha de gjort! Tänk om bilderna från förlossningen/ BB samt alla andra bilder på Lowas första dagar i livet försvunnit. Fy så hemskt!

 

När Larsa kom hem käkade vi lunch sen kom S och vi satte upp fondväggen. Blev så jäkla bra! Är toknöjd! Drack lite kaffe sen åkte han hem. Larsa började lägga golv och jag började med ett riiiktigt terapijobb! Klippte och trixade med tapeten som blev över och ska göra en sak av de! De får ni se sen när det är riktigt klart! Hann nästan klart med golvet men klockan blev mycket så blir en fortsättning i morgon!:)

 

Har även hunnit med att ringa till hälsocentralen idag och ska få komma dit i morgon Kl 10! Dom måste göra något nu för har så jävla ont nu så de finns inte! Lowa ska få vara med morfar under tiden! Sen kl 14 ska vi vara hos fotografen. Undra om vi kommer hinna. Får hoppas det inte drar ut på tiden på sjukhuset...

 

  • Sätta upp väv
  • Måla dörrfoder samt i och runt fönstret
  • Måla med vitfärg, strykning 1
  • Måla med vitfärg, strykning 2
  • Inhandla golv
  • Bollnästripp
  • Lägga golv
  • Baka dumlekakor
  • Ringa HC om mitt onda knä
  • Hälsa på Lina <3
  • Städa
  • Byta sängkläder
  • Tvätta
  • SÄtta upp fondvägg
  • Besök hos fotografen med Lowa

  • Listan har minskat igen men snart fylls den snart med "att göra"saker igen. Grymt skönt att vi snart är klar med Lowas rum:)

    Ovido - Quiz & Flashcards