- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Jennie - 22 november 2010 17:04

1. Presentera dig själv

 

En tjej som bor i Trönö med min sambo Larsa och vår dotter Lowa. Är just nu föräldraledig men jobbar annars på Bemanningen som Uska. Trivs jäklig bra där då man byter arbetsplats nästan dag för dag.

Är omtänksam, snäll, glad, blyg och väldigt envis;) Har väldigt svårt att säga nej eftersom jag är rädd att göra någon ledsen/besviken. Är väldigt pedant och vill ha det rent och fint runt omkring mig. Var sak ska vara på sin plats! Dock är jag inte som de flesta tjejer som är rädd för att få lite skit under fingrarna! Gillar motorsport, jakt, promenader, hemmet, familjen m.m

 

Finns säkert mer att berätta men om det är någon som någon vill veta så är det bara att posta en kommentar;) Behöver inte ens lägga ut kommentarerna i bloggen utan dom syns ju bara för mig tills jag klickar så dom syns... bra förklaring eller så inte ;) haha

SÅ KOMMENTERA!!!!!!!! :)


Av Jennie - 22 november 2010 16:52

 

1. Presentera dig själv

2. Min första kärlek

3. Mina föräldrar

4. Det här åt jag idag

5. Vad är kärlek?

6. Min dag

7. Min bästa vän

8. Ett ögonblick

9. Min tro

10. Det här hade jag på mig idag

11. Mina syskon

12. Den här veckan

13. I min handväska

14. Vad hade jag på mig idag?

15. Mina drömmar

16. Min första kyss

17. Mitt favoritminne

18. Min favoritfödelsedag

19. Det här ångrar jag

20. Den här månaden

21. Ett annat ögonblick

22. Det här upprör mig

23. Det här får mig att må bättre

24. Det här får mig att gråta

25. En första

26. Mina rädslor

27. Min favoritplats

28. Det här saknar jag

29.Mina ambitioner

30.  Ett sista ögonblick


Ovido - Quiz & Flashcards