- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Jennie - 24 november 2010 20:55

Ja va ska man säga om dom? ;)

 

Min mamma heter Anna-Lena. Jobbar som Uska.

Min pappa heter Sören. Jobbar som snickare.

 

Dom har alltid vart ett stöd och känner mig trygg och vet att dom stöttar mig i mina val här i livet! Har lite lättare att prata med mamma om saker och ting. Känns lättare att prata med henne. Hon är aldrig omöjlig om man säger så:)

Pappa är väldigt hjälpsam om jag/vi behöver hjälp med något som har med snickring att göra. Vi har sen jag vart liten haft "våran vecka" och det har då vart under älgjakten. Men efter att mamma o  pappa separerade 03 och pappa något år senare träffade sin "nya"  så har den där heliga Jennie + pappa veckan suddats ut. Inte kul! Vår kontakt blev lite sämre då han träffade den nya... jaja de är bara sånt som gör mig arg!

 

 

Älskar mina föräldrar!   

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards