- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Jennie - 28 november 2010 18:10

Denna person träffade jag för första gången på badhuset i 6.an Vi skulle börja samma klass i 7.an, då vi skulle börja på Vågbroskolan. Vi lärde känna varandra ganska snabbt och vi höll ihop hela högstadiet. Vi kom in på samma program på gymnasiet och även där höll vi ihop! Efter gymnasiet gled vi isär då hon flyttade till sthlm för att plugga och jag jobbade som en tok. Sen drog hon vidare till usa för att jobba som au pair (stavas?) Det var då vi började ta upp kontakten mer och mer. Sen när hon kom hem började vi träffas och umgås mer och mer. De lustiga va att de kändes precis som de gjorde då vi träffades förut. Antar att det är det som kallas riktig vänskap, när det känns så. Nu är hon fadder/gudmor åt Lowa. Är såklart LINA jag skriver om =)

 

Nu ser jag fram emot sommaren:) hihi:)

 

Älskar dig vännen!  

Ovido - Quiz & Flashcards