- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Jennie - 8 november 2010 21:03

Idag har det städats här hemma! Torkade fönster och grejade men hann inte riktigt klart så får fortsätta i morgon! Skönt att ha fönstren gjord iaf. Såg knappt ut genom dom så var verkligen på tiden!:)  Sen har jag myst och Lekt med Lowa:) Vid 3 ringde dom och sa att ringen hade kommit!!=) Jag och Lowa skulle in och köpa färg så det passade jäkligt bra att den kommit:) Jag fick en helt ny ring! Den andra hade det blivit något fel med i tillverkningen. Känns skönt att ha ringen igen!:)

 

Tittade nyss på Ung & Bortskämt på 1:an. Sjukt hur föräldrar kan skämma bort sina barn. Eller barn och barn... dom var i min ålder och dom kunde knappt handla mat själv. aaah!!! jag blir så arg

 

 

Nuuu blire sänga!!!:D

Ovido - Quiz & Flashcards