- En inblick i min vardag!!

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Jösses!

Av Jennie - 2 februari 2010 18:54

Idag har jag vart till stan och klippt och slingat håret. Skönt att känna sig lite fräsch i knoppen:)) Förhoppningsvis så kanske man ser hyffsad ut tills skruttisen kommer:) 

  

Igår va vi iväg andra gången på föräldragruppen. Vi pratade om lite komplikationer, kejsarsnitt och sen fick vi se en förlossingsfilm. Den va gammal, väldigt gammal...Efter filmen blev det avslappning och sen va tiden slut. Frågade Larsa efteråt vad han tyckte om filmen, det enda han påpekade va att det såg skumt och läskigt ut när huvudet va på väg ut. Så hoppas att han fixar detta nu min go snörp:)

  

Kom på idag att vi har barnvagnen och bilbarnstolen som står på barnens hus och väntar på hämtning. Kom fram till idag att vi ska hämta bilbarnstolen snart nog och sen kan vagnen få stå tills skruttisen är ute. Dom ville  bara ha en dag på sig att sätta ihop den så då känns det onödigt att ha den hemma och slösa på garantitid:)

 

Magen ändrar form dag för dag, speciellt på morgonen ser den jäkligt rolig ut, annars när man ligger på rygg så är det en kula som det brukar men häromdagen såg en "tom" ut:S

Ne nu är det dax att ta tag i disken! *jippi*

Larsa   

 
 
Alex

Alex

3 februari 2010 14:57

Tjena!
Jo, vi har också två kvar, den 8e & 19e. Frågan är om vi ska åka upp till Hudik för att se, för vi har redan varit där och sen är jag så slut i kroppen så att jag inte kan sitta i bilar i längre stunder. Så jag vet inte riktigt om det är värt det.

http://lundgrenalexandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 23 augusti 2013 09:47

Daimrutor200 g smör200 g mörk blockchoklad,4 ägg2 1/2 dl strösocker2 dl vetemjöl1 tsk bakpulver1 tsk vaniljsocker1 dl DaimkulorSätt ugnen på 200 grader.Smält smöret och dra kastrullen åt sidan. Bryt ner chokladen och låt den smälta.Vispa ägg och sock...

Av Jennie - 20 april 2013 12:04

Måste bara få skriva av mig!!!!   Det är inte bara en utan flera gånger jag har funderat och undrat över hur vissa människor tänker… Nu när jag äntligen kommit igång med träning, kost osv. så är det inte precis det roligaste att folk  skäm...

Av Jennie - 15 mars 2013 13:42

Idag när vi var påväg hem från affären säger Lowa att hon är hungrig varpå jag säger att vi ska åka hem och göra lunch. -Jag vill ha hamburgare säger Lowa -Nej vi ska äta hemma säger både jag och Larsa - Men mamma du är inte tjock du kan äta h...

Av Jennie - 9 mars 2013 08:00


Mår oförskämt bra just nu!Små förändringar som gör gott!Motivationen är på topp m.m. Skulle dock vara kul att inte behöva höra att man är löjlig osv för att man försöker.Det är just därför det känns så förbannat bra att jag lyckats.Inne på fjärd...

Av Jennie - 31 december 2012 14:28

Tänkte försöka göra en liten sammanfattning av vad som hänt under året! Året började på jourmottagningen - UVI Åkte monitorrally med Annso! :) Besök på Söderhamnsfjärden - Lunginflammation + öroninflammation. sjukskriven två veckor Jon jons...

Ovido - Quiz & Flashcards