- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Jennie - 25 februari 2010 20:30

Efter att denna vecka inte mått bra alls och inte fått sova på nätterna pga smärta så ringde jag till MVC och berättade för dom hur de låg till. Hon tyckte det va bäst att jag ringde upp till förlossningen eftersom hon var ensam där och itne hade tid att ta emot mig. Så när Larsa slutade så åkte vi upp på förlossningen. Där fick jag ligga i ca 30 min med ctg-apparaten, dom tog lite prover osv. Allt så bra ut så det va jätte skönt. Skulle ta det extra lugnt sa dom. Läkaren berättade även att det va många gravida som hade vart in denna vecka med precis samma symtom som mig, så det är itne bara jag som är nojjig utan det finns fler, tack o lov:) Det var väldigt lugnt på förlossningen när vi va där, lugnet innan stormen eller vad det heter;)

 

I morgon är det dax för ett besök hos barnmorskan också få se vad hon säger:)

Ovido - Quiz & Flashcards