- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Jennie - 16 februari 2010 21:50

...har passerat.


Vaknade även idag tidigt, lite tråkigt när man nu kan sova hur länge man vill så går det inte:( Trots att man är uppe ett x antal gånger varje natt...men men sånt är livet när man väntar smått som ligger och trycker på blåsan :)


Efter att Larsa åkt på jobbet så drog jag in till stan och hämtade ut vår efterlängtade bilbarnstol som ÄNTLIGEN hade kommit! Skönt att ha den hemma!


Bakade även bullar idag, idag provade jag på kanelbullar:) Även dom gick att äta:) Nu är de färdigbakat eftersom frysarna är full:)

     

Inte så illa pinkat för att vara tredje gången man bakar bullar, visst dom är lite ljusa men det är så jag vill ha dom. Halv brända smakar urka!:)



Vecka 36, i morgon rullar man in i vecka 37!


Ne nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen och mys med   


Ovido - Quiz & Flashcards