- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Jennie - 21 augusti 2010 22:45

Igår mötte jag upp Malin och Tindra och for till Sandarne på Me and I party. Första gången jag var på nå sånt. Blev positivt överaskad! Jäkligt fina kläder o bra kvalite! Dock dyrt som saten:) Hade sagt till mig själv att inget köpa... men tror ni jag höll det? Nä! Köpte en super läcker body till Lowa och ett par tights åt mig! Hade en trevlig kväll och var väldigt skoj att träffa lite folk!:)

     

Så söt :)

 

Idag blev jag ett år äldre! Phu! Skulle kunna stanna några år nu tycker ja:) Har haft en bra dag med en massa folk och fina presenter! Självklart så gjorde man för mycke tårta så nu är de bara att äta eller slänga:P

 

Lowa somnade som en stock:) Lillgumman min!

 

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards