- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Jennie - 19 augusti 2010 21:34

Vilken dag! Det lönar sig verkligen att kliva upp i tid på mornarna!:)

Kan stryka lite från att-göra-listan:

  • Färga håret på mamma
  • Hämta "tårtlådan"
  • Åka på presentboden - Glömde bort det :D
  • Handla mat
  • Vika tvätt
  • Laga mat
  • Baka sockerkaka - Gör den i morgon!:)
  • Sortera ut kläder som inte Lowa kan ha
  • Hämta ut paket från HM
  • Diska

Har lite kvar att göra i morgon:

  • Åka på presentboden
  • Baka sockerkaka + Tårta!
  • Ev. plocka blåbär med mormor
  • Tanka bilen!Ett MÅSTE!

I morgon kväll har jag lurat med mig Malin o Tindra till Sandarne för att kika på lite fräsiga Me&I kläder!=) Ska bli skoj och träffa lite folk!=)

Av Jennie - 19 augusti 2010 12:41

Nu är det städat här hemma! Tanken igår va bara att jag skulle damma, dammsuga och torka golv men det hela slutade med att jag plockade ur alla skåp och torkade och rensade även skåpen:) Efter ett tag så funderade jag på vad jag gett mig in på :D Evighetsgöra kändes de som:) Rev ur sängkläder och tvättade 4-5 maskiner! Tvätt överallt som jag måste vika idag :/  Funderar även på att möblera om idag men vet itne hur jag ska ha det:)

 

Ska ta en liten paus nu och göra mig och Lowa klar för att åka in till mamma och färga håret på henne samt låna hennes tårtlåda? eller vad de nu heter:) Ska även ner på presentboden och köpa badlakan, var 20% på stora härliga badakan. Kommer nog gå åt en hel del nu när vi ska börja på babysim=)

Ska nog baka en sockerkaka när jag kommer hem också!

 

Det låter ju jäkligt bra när man skriver allt man ska göra men sen om ja nu kommer hinna allt är en annan femma;)

 

Sen har jag bytt ut Liggdelen i barnvagnen mot sittdelen! Gissa om Lowa är nöjd?:)

 

Nä nu är de dax att sätta fart om jag ska hinna allt jag ska göra

 

hörs!=)

Ovido - Quiz & Flashcards