- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Jennie - 10 augusti 2010 20:55

Du heter: Jennie

Smeknamn: Inget...

Låt som när du är ledsen sörjer till? hmm.. ingen aning

Beroende av: Lowa och ramlösa:)

Vad tror folk om dig? att jag är omtäksam och ganska snäll?:P

Stämmer det? omtänksam är ja men snäll vettefan ;)

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag lagar god mat...

Hur imponerar man på dig? ingen aning. Inte genom att skryta med pengar iaf!

Brukar du skratta för dig själv? Japp!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Klantskalle!:D

Har du haft sex idag: Nepp

Hur svarar du i mobilen: Ja hallå?, eller Jennie

Vem ringde du senast?: Lina, men inge svar...:(

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att jag skulle vara på jouren 13.10

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar...

Sov du ensam: Nej, två till:)

Brukar du komma i tid: Helst 15 min tidigare!

Hur känner du dig nu: Less och mörbultad:S

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt.

Vad tycker du om fötter: att det för jäkligt ont att sparka in i något med dom...

Vad saknar du: Pratstunderna med farmor...

Hade du en bra kväll igår: japp, jag jobbade ju=)

Favorit dryck på morgonen: Citrusjuice!

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23 nångång

Är du blyg?: ibland :)

Sysslar du med någon idrott: Nepp.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!

Har du spytt offentligt: inte vad jag kan komma på.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: haha de du ;)

Är du nöjd med ditt liv: hyfsat så:)

Är du bortskämd: Tycker jag inte.

Vad gör du i morgon: bakar och sen jobbar på kvällen.

Vad är det värsta du vet?: Folk som inte kan stå för vad dom tycker!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: både ja och nej...

Vad är det finaste du fått?: Min älskade dotter!

En speciell dag du minns: När Lowa föddes, världens bästa dag!

Du samlar på: inget speciellt...

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Världens bästa Christer!

När grät du senast: Igår tror ja...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en tomt och bygga ett hus som är precis som jag vill ha det och på en plats jag vill bo!

Vill du gifta dig: Japp!

Vill du ha barn: Ja ett till skulle jag vilja ha

Är du musikalisk?: oooja ;)

Vad dricker du helst när du är törstig: Ramlösa...

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger...

Biter du på naglarna: Nej...

Av Jennie - 10 augusti 2010 20:47

Vilken dag det har vart! Det började med att vi skulle göra oss klar för åka och handla. Började platta håret och då va olycka nr.1 framme, jag brände mig som tusan på plattången! ajaj men de gick över som tur va. Sen skulle jag borsta tänderna och då kör jag skallen i badrumsskåps-dörr-helvetes-fanskap! Fick ett jäkla jack och blödde som en gris! Olycka nr2! Blev som sagt ett jack så ringde 1177 och sa att ja ville att nån skulle kolla på det. Fick tid på jouren så åkte in dit men fick gå på HC istället för det var sån förbannad väntetid på Jouren. Där fick ja komma in direkt och de behövdes inte sys och glad för de va jag. Så hon tvättade bara och sen klistrade istället så det inte ska bli sånt himla fult ärr. När de va klart så kom L o L och hämtade mig och när ja skulle hoppa in i bilen så slår jag skallen rejält en gång till! Olycka nr 3! Åkte och handlade och sen hem. Medans jag var inne på sjukan så hade L o L köpt 10 röda rosor åt mig för som tyckte synd om mig, haha:) Kommer hem och ska göra nya snitt ytor ja va händer inte då, jo självklart sticker jag mig på taggarna och sen slant jag med kniven. Olycka nr4!  Nu jäklar får de vara nig för idag!=)

Ovido - Quiz & Flashcards