- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Jennie - 26 september 2010 21:24

Igår var vi i Ljusdal på folkrace. Jag, mamma och Lowa åkte upp på morgonen eftersom Lowa inte har sovit sisådär jättebra denna vecka. Det regnade lite smått när vi åkte hemifrån och ju längre uppåt Ljusdal vi kom ju mer regnade de :( Var blött och lerigt som tusan. Va underbart med en dusch när vi kom hem. Dessvärre drog det ut på tiden så förbannat innan prisutdelning och anbud så vi åkte hem tidigare. Larsa fick två tredjeplatser och i sista heatet så tog han starten och ledde in i första kurvan sen i andra så blev han nermejad i ett jäkla dike och där satt han fast :P Detta va sista tävligen han körde för i år. Så nu är hela x-cupen körd. Börjar redan nu vara nervös för nästa år då jag ska börja köra:) Man får nog nöja sig med att ligga längst bak och pluttra runt, för tjejerna är grym på att köra! Systrarna Öhrn och Marie... mer behöver jag nog inte säga:) Nu vågar jag lägga in en bild på bilen när den är ommålad!:)

  

Längtar!:)

 

Idag har vi tagit klippt ner massa buskar och grejat! Tagit bort dom gamla grindstolparna som var helt röten! Ska dit nya bara jag hittar nå som ja gillar. Fast vill egentligen inte ha staket men känns säkrast medtanke på vägen och att Lowa snart kommer att gå/springa runt :)

-----

Har börjat trappa ner på amningen nu och ger henne lite ersättning och smakportioner. Har gjort det i ca 2-3 veckor nu men det verkar inte minska på mat i tuttarna för de...men tänker inte sluta helt! Är bekvämt att amma också, behöver inte kliva upp på morgonen och göra iordning mat utan är bara att "ta fram" ;)

 

Nä nu ropar Mr Blund! Natti natt!:)

Ovido - Quiz & Flashcards