- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Jennie - 22 december 2010 22:06

Finns mycket man ångrar, många saker man gjort som man skulle vilja ha ogjord. Men vad hjälper det idag? Finns ju inget som kan få det som är gjort ogjort...


Det finns tre personer som fått mig att väldigt dåligt. Så dåligt så att jag tappade aptiten och slutade äta, rasade i vikt, grät mig genom nätterna, jobbade som en galning för att försöka få annat att tänka på....

Det var en person samt två som tog den personens parti och försvarade samt smutskastade mig. Det är aldrig EN persons fel att det brister i ett förhållande...


Jag kan ju ändå inte säga att jag ångrar att jag träffat denna person eftersom jag älskade honom tills det att helvetet brakade lös. Men visste jag att det skulle ha blivit som det blivit, Att jag skulle mista en vän som jag tyckte så jäkla mycke om så skulle jag gjort ett annat val...


Men är jäkligt glad ändå eftersom jag  lärde känna Larsa genom denna person! Hade jag inte träffat Larsa - Ingen Lowa.   


Av Jennie - 22 december 2010 21:41

Tänkte visa hur det blev i Lowas rum samt lite andra bilder:)

 

Lowas rum!

          

Inte sådär jätte passande gardiner men bättre än röda iaf:)

Sängen ska även den ha sin plats men än så länge får hon sova inne hos oss:)

 

Vårt sovrum!

     

 

Vardagsrummet!

         

 

Kök/Matrum 

    Va så jäkla precis att jag fick sving på snöre till kameran :D    


Jag längtar såååå tills köket och badrummet ska göras om! Funderar på att öppna upp helt och göra en köksö men vet inte:) Tål att tänkas på! Blir iaf vit halvpanel. Sen badrummet är vi inte riktigt hundra på hur vi vill ha än.. men de löser nog sig:) 

Ovido - Quiz & Flashcards