- En inblick i min vardag!!

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Rubrik?

Av Jennie - 25 januari 2010 21:55

I helgen har Larsa varit i Vännäs och åkt rally. Gick väl inte sisådär jättebra. Det var tävlingar två dagar. Ena dagen kom dom på 11 plats tror ja och igår så bröt dom pga trasig bil.

Så jag har haft en helg för mig själv:) Har fått mycket gjort, trots att det tar lång tid. Tapeterat fondvägg i vardagsrummet, lätt när man bara slänger upp lim på väggen och sen tapeten. Jobbade även sista dagen i lördags. Skulle haft en dagtur på söndagen men kroppen orkar inte med allt spring som det är under en dagtur så jag la in en semester dag där istället. Skillnad när man håller på hemma och kan ta en massa pauser det kan man inte när man jobbar.


På söndagen så satte jag upp dom två sista våderna som jag inte hann med dagen innan eftersom jag skulle iväg och jobba. Efter en stund kom systers äldsta pojk in och undrade om jag ville hjälpa honom att göra inbjudningskort till hans kalas, självklart ställde moster upp på det. Fina blev dom också:) Frågade honom vad han önskade sig när han fyllde år och fick svaret "en slev till bastun skulle va bra, eftersom den vi har är sönder". Va kanske inte det svaret jag väntat mig:) Snart 8 år och önskar sig en sån sak:)


Fick grejer till bebisen av syster; Två duntäcken, tre kuddar, 3 bäddset och en filt. Tackar och tar emot. Täcken och sängkläder är inte det roligaste att köpa.


På fredagen när jag och mamma var och handlade kikade vi in på Lindex där det var rea! 6 plagg för 320 kr:) Nu ska jag inte köpa nå mer kläder förens skruttisen är ute.


50 dagar kvar tills skruttisen ska titta ut. Vill att den ska komma ut lite tidigar:)


 Larsa Olhem, Älskar dig !! 





 
 
Ingen bild

Jess

27 januari 2010 12:42

Bastuslev är i alla fall bättre än Bragokex, som du önskade dig när du var yngre... :D

 
Ingen bild

Jennie

27 januari 2010 20:51

haha ja men dom är ju go;) iofs kan jag inte äta dom idag för jag åt mig less på dom när jag va liten;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 23 augusti 2013 09:47

Daimrutor200 g smör200 g mörk blockchoklad,4 ägg2 1/2 dl strösocker2 dl vetemjöl1 tsk bakpulver1 tsk vaniljsocker1 dl DaimkulorSätt ugnen på 200 grader.Smält smöret och dra kastrullen åt sidan. Bryt ner chokladen och låt den smälta.Vispa ägg och sock...

Av Jennie - 20 april 2013 12:04

Måste bara få skriva av mig!!!!   Det är inte bara en utan flera gånger jag har funderat och undrat över hur vissa människor tänker… Nu när jag äntligen kommit igång med träning, kost osv. så är det inte precis det roligaste att folk  skäm...

Av Jennie - 15 mars 2013 13:42

Idag när vi var påväg hem från affären säger Lowa att hon är hungrig varpå jag säger att vi ska åka hem och göra lunch. -Jag vill ha hamburgare säger Lowa -Nej vi ska äta hemma säger både jag och Larsa - Men mamma du är inte tjock du kan äta h...

Av Jennie - 9 mars 2013 08:00


Mår oförskämt bra just nu!Små förändringar som gör gott!Motivationen är på topp m.m. Skulle dock vara kul att inte behöva höra att man är löjlig osv för att man försöker.Det är just därför det känns så förbannat bra att jag lyckats.Inne på fjärd...

Av Jennie - 31 december 2012 14:28

Tänkte försöka göra en liten sammanfattning av vad som hänt under året! Året började på jourmottagningen - UVI Åkte monitorrally med Annso! :) Besök på Söderhamnsfjärden - Lunginflammation + öroninflammation. sjukskriven två veckor Jon jons...

Ovido - Quiz & Flashcards