- En inblick i min vardag!!

Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Idrott Luktar Svett, Sport Luktar Avgaser!

Av Jennie - 1 mars 2011 21:40

I lördags var vi iväg på Hälsingerallyt! Va en riktigt trevlig dag! Fint väder, trevligt sällskap och fina bilar! Va ute på två sträckor och kikade! Lååångt ut i skogen!:)  Hade nog aldrig hittat ut på nån sträcka om inte jag träffat på Kåre o Co. Gjorde sällskap med dom och va nog längesen man skrattade så mycke! Vilket tok!:)

            

Larsa agerade kartis dagen till ära, så han såg jag inte mycke av under dagen :( Förutom då han kom förbi susande i bil:) Det blev en 6:e? placering för dom tror jag de va...

Som sagt så hade jag en kanon dag som verkligen behöves för att ladda batterierna!

 

Har mycket att se fram emot nu och det är något jag gillar!

Dagarna nu kommer det inte hända så mycket eftersom Lowa inte är så pigg :(

Men till helgen så ska vi på rally igen! Denna gång med MIG i högerstolen! Hade helst velat sitta i den vänstra men de gick inte ägaren och föraren av bilen med på, undra varför? :) Ska iaf bli skitkul! Något jag har velat länge men aldrig fått chansen att göra och nu när chansen dyker upp tänker jag inte tacka nej!


Va upp till Ilsbo igår och testade om jag fick plats mä min breeeea rööv i stolen! Larsa hade nämligen ont av stolen efter tävlingen och satt inte alls bra i den så då tyckte jag det va bäst att vi testade så man inte står där på söndag och jag inte får plats! :D

Eftersom ägaren hade bilen i ett MINIMALT garage och inte orkade köra ut bilen så fick jag ta mig in genom förardörren och de mina vänner va inte det lättaste! Men med lite svordomar och ett x antal försök så tog jag mig över till den andra sidan och tro det eller ej men Jennie-smidig-som-ett-kylskåp gled ner i stolen och JAG fick plats ;) Ja som trott att jag haft större röv en Larsa :D Sen till nästa problem... jag skulle ju ut samma väg tillbaka! :D Det tog också sin lilla tid, men va ju två som stod vid sidan om och hade underhållning iaf! :)

Nu längtar jag bara till helgen!! =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 23 augusti 2013 09:47

Daimrutor200 g smör200 g mörk blockchoklad,4 ägg2 1/2 dl strösocker2 dl vetemjöl1 tsk bakpulver1 tsk vaniljsocker1 dl DaimkulorSätt ugnen på 200 grader.Smält smöret och dra kastrullen åt sidan. Bryt ner chokladen och låt den smälta.Vispa ägg och sock...

Av Jennie - 20 april 2013 12:04

Måste bara få skriva av mig!!!!   Det är inte bara en utan flera gånger jag har funderat och undrat över hur vissa människor tänker… Nu när jag äntligen kommit igång med träning, kost osv. så är det inte precis det roligaste att folk  skäm...

Av Jennie - 15 mars 2013 13:42

Idag när vi var påväg hem från affären säger Lowa att hon är hungrig varpå jag säger att vi ska åka hem och göra lunch. -Jag vill ha hamburgare säger Lowa -Nej vi ska äta hemma säger både jag och Larsa - Men mamma du är inte tjock du kan äta h...

Av Jennie - 9 mars 2013 08:00


Mår oförskämt bra just nu!Små förändringar som gör gott!Motivationen är på topp m.m. Skulle dock vara kul att inte behöva höra att man är löjlig osv för att man försöker.Det är just därför det känns så förbannat bra att jag lyckats.Inne på fjärd...

Av Jennie - 31 december 2012 14:28

Tänkte försöka göra en liten sammanfattning av vad som hänt under året! Året började på jourmottagningen - UVI Åkte monitorrally med Annso! :) Besök på Söderhamnsfjärden - Lunginflammation + öroninflammation. sjukskriven två veckor Jon jons...

Ovido - Quiz & Flashcards