- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Jennie - 6 april 2010 10:37

Då var påsken över för i år! Vi har inte gjort nå speciellt i påsk. Bara tagit det lugnt och myst! På fredagen så åkte vi ut till Marma, Larsa gick ner i garaget och skruvade. Då passade jag och svärmor på att ta en promenad i det fina vädret! I lördags kom Lina hit och vi tog oss en promenad i de fina vädret sen blev de fika och mys med Lowa:) På kvällen var vi bjuden på middag i Marma. Sen var den dagen över. Söndagen var vi hemma hela dagen. Jag städade huset och poade medans Larsa pysslade om bilarna:) Längtar tills vi får lägga på sommardäck nu! Men det blir inte förens det verkligen är slutsnöat. Är fortfarande kallt på kvällarna så än vågar man då inte lägga om nå däck. Mamma kom och hälsade på. Gjorde tonfisksallad som vi åt tillsammans och sen kom systeryster och bjöd in oss till dom på eftermiddagsfika, va nån fudgekaka (stavas?) Chokladkaka med nå kladd ovanpå o grädde till. Göttans vare men onyttigt till tusen!

 

Häromdagen kom jag på att sen Lowa kom till världen så har jag sänkt hastigheten när jag kör bil:) Känner mig riktigt stolt när jag håller hastigheten! För det är inte det lättaste!

 

Dagen idag består av promenad och BVC besök! Hoppas verkligen att Lowa nått sin födelsevikt igen. Det som känns skönt är att det är en helt annan Lowa nu mot för några dagar sen. Nu är hon mer vaken och säger till när hon vill äta och det gjorde hon inte då. Så hon gör framsteg vår lilla gofia!

 

Nä, nu ska vi göra oss klar för en sväng i slasket!

Ovido - Quiz & Flashcards