- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Jennie - 8 mars 2010 13:42

Härligt väder det är ute! Solen skiner och det droppar från taket:) Våren är påväg! Härligt för nu är jag så less på snö och kyla så uscha! Tänk om skruttis kunde komma ut nu innan snön går bort så jag kan åka lite skoter:) För nu känns det inte så lockande att skumpa runt på en skoter. Ville åka i helgen men min far tyckte inte jag skulle göra det. Tänk om de skule bli nå fel på skotern och det sätter i gång. Ingen bra idé tyckte han:)

 

Idag är det 8 dagar kvar tills skruttis är planerat att kika ut. Men med min otur kommer jag få gå över ett antal dagar...Vad jag vet nu så är de två bebisar som kommit i vår föräldragrupp:) Två flickor. Undra vem som bryter trenden och får en pojke?:)

 

Äntligen har jag fått tag på en mössa till skruttis som jag länge försökt fått tag i men det har hela tiden vart slut:( Men nu så:)  

Ovido - Quiz & Flashcards