- En inblick i min vardag!!

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Jennie - 31 oktober 2010 22:36

Namn - Jennie Olsson
Bor - Trönö
Syskon - Marie
Ålder - 23
Född -  21 Augusti
Ögonfärg - Blå-grön
Längd - 1,68
Sko storlek - 37-38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Lejon
Födelseort - Söderhamn, Trönö

DAGENS..

Låt - ??????
Saknad - Farmor...
Kläder - målarkläder!
Underkläder - Boxertrosor och bh
Mat - tonfisksallad!!
Köp - Inget..
Göra sen -sova
Godis - inget


SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp - jajamen, härligt de!
Tycker du om godis - jajamensan!
Hur många gånger i veckan äter du godis - Ibland ingen, ibland en.
Äter du oftast nyttig mat - Ja, de tror ja väl:)
Tycker du att du själv är söt/snygg - beror vilket humör ja är på.
Du ger mycket komplimanger till andra - nej det är jag väldigt dålig på:(
Är du nöjd med ditt förnamn -  jovars så hemskt är de väl inte:)
Du tycker att du själv är smart - blond men jäkligt smart! ;)
Vad är det sämsta hos dig - att jag har svårt att ta emot komplimanger och

svårt att visa hur mycket jag tycker om mina vänner :S
Vad är det bästa hos dig - oj... snäll? omtänksam?
Har du bra självförtroende - det beror på...
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - ingen aning..
Du tycker om att vara med tjejer - klart jag gör!
Känner du dina grannar - mycke väl...
Gillar du skolan - ja, jag saknar gymnasietiden...
Har du någon gång skolkat - det har hänt:)
Spelar du något instrument - näe.
Har du några tatueringar - Nepp, vet inte om ja vågar göra någon heller.

Rädd att jag ångrar mig;)
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hmm...

BRUKAR DU...

Sova - De händer...
Ta mediciner du inte borde ta - Näe
Röka - Näe fy. luktar så jäkla illa.
Snusa - näe, sist ja testa spydde ja som en gris...
Skada dig - näe...
Klä dig i svart - ofta, passar till allt....
Lita på folk - det beror på vem det är...
Skada dig med flit - icke...
Drömma mardrömmar - det händer...
Gå i skolan - näe... slutat...
Gå i kyrkan - ja varje söndag... eller så inte...

NÄR...

Åt du senast - några timmar sen...
Läste du ut en bok senast- Det var väääldigt längesen...
Köpte du något senast - Igår...
Sjöng du senast - Idag tror ja...
Klagade du senast - nyss :P
Klantade du dig senast - nu ikväll...

HAR DU...

För många vänner - Näe.. Få men bra vänner!
Någon annan psykisk sjukdom? - Nä, inte vad jag vet ;)
Skadat någon? - inte med flit;)
Några piercnings - näe...
Några tatueringar - Ingen
Egen dator - Jajamen!
Gjort bort dig rejält - måååånga gånger ;)

ÄR DU...

Snäll - ooooja;) ätit många pepparkakor i mina dar...
Snygg  -  de vette tusan..
Söt - Jo, söt som socker!
Kort - lagom:)
Klantig - Alltid =P

Ovido - Quiz & Flashcards